4 maj 2009

Måndag igen då.. vilket visserligen inte betyder så mycket för mig för jag är ledig, eller ledig och ledig. Jag är i vart fall inte i skolan.
Åkte till Göteborg i onsdags och i torsdagseftermiddag for vi upp till båten (vi = mormor, morfar och jag). I fredags åkte vi ut på de sju haven, övernattade på Klädesholmen och Björholmens Marina. I går kom vi hem.
Jag är helt uppbränd i hela ansiktet, så supergött att det varit fint väder nästan hela tiden, igår var enda dagen som det var mulet. :)
Jag var så slut igår när vi kom hem att jag bara duschade av mig smutsen och la mig i soffan och glodde på Dirty Jobs och Mamma Mia, filmen alltså.
Sängen har gungat hela natten, balanssystemet är sig inte likt efter en halv vecka på sjön.

Eftersom det är måndag slutar roligheterna, iaf för en liten stund. Idag blir det hårda tag.. jag ska börja samt göra klart ett helhetskoncept för en sminkbutik, min sminkbutik faktiskt. Visserligen är den fejk så det sjunger om det, men det passar väl bra när det handlar om smink?

Sen får jag hälsa på fröken Marie som kom hem från Grekland inatt och så blir det nog en tur upp i bergen o hälsa på fröken Susanna.

Roligt roligt.

Puss på er, nu är det dags att vara seriös!

1 kommentar:

Susanna sa...

Skönt att ha dig på torra land! :D