8 maj 2009



Jag om 2 år?

3 kommentarer:

Gabriella sa...

Sådär sexig kontur vill jag också ha!

Mjo om vi får som vi vill så kanske vi åker tillbaka redan om ett år. Vår i Japan är det allra bästa =)

Jag redan glömt av en massa och det är skitjobbigt :( Därför var jag tvungen att skriva av mig lite även fast att ingen förstår. Jag tror att det sitter någonstans i huvudet. Man ska bara hitta fram det.
Puss

Gabriella sa...

jaså bröllop :O När bestämdes detta? Jag gissar på att jag var långt borta när den nyheten släpptes för annars borde jag ha kommit ihåg det.

Translations på internet brukar inte vara sådär suveräna direkt ;P

med 50 kilo lättare får du plats perfekt i resväskan. Se det som smekmånad.

Gabriella sa...

då känner jag mig definitivt hedrad :D jag lovar att om du bjuder mig på bröllopet och gör mig till brudtärna så kommer du att få en jättefin bröllopspresent ;););)
Pussas =)