19 maj 2009


Bröderna Ludolf

Aah, ännu en grej avbockad på min lilla lista.

Nu har jag bara två saker kvar, skolsaker alltså.

Egentligen har alla andra sommarlov nu, det är bara jag som ligger efter - men terminen pågår ju till 5:e juni, så såå efter är jag ju inte.

Sitter i sängen och glor på "Krig och fred", riktigt kul. Sen ska jag titta på "Flickan med Pärlörhänge" som jag fått på DVD av svärmor, men inte haft tid att titta på. Jag läste ut boken igår så vi får väl se om de stämmer eller om allt är helt fel.

Och allra sist så blir det nog ännu ett avsnitt av Bröderna Ludolf, som vi har gratis på tv-boxen i sovrummet. Jag ääälskar Die Ludolfs, speciellt Peters matlagning och Günters apati.

1 kommentar:

Gabriella sa...

visst är han =D men inte riktigt lika fin som din charmör. Det krävs en raskatt för att nå upp till de måtten :P