11 maj 2009

Hej på er!
Nu sitter jag här hemma i min fåtölj, jag kom hem runt halv 12 och jag har inte gjort ett skit sedan dess. Inte ens lagat mat som var min plan.
Hade migrän inatt (stress, stress, stress) och jag känner att det kanske blir en till omgång ikväll.. det trycker i käken och i huvudet. Som tur är har M köpt tabletter åt mig och dyra är de - de jävlarna.

Jag redovisade mitt koncept idag, fick nästan bara positiv kritik.. eller jag fick bara positiv på själva designen, det var att jag glömt skära ut brevpappret som jag fick negativ på (jag skyller på att jag var trött, vääldigt trött).
Så nu är det klart iaf, ska bara skriva en jädra reflektion och lämna in originalen. :)

På torsdag är det tenta, omtenta.. :/ Får nog plugga imorrn för idag blir det inte många knop gjorda känner jag. Nästa tisdag har jag en muntlig tenta och den vette sjutton när jag ska hinna plugga till.. men men.. förhoppningsvis kan man göra omtenta på den med. Jag verkar aldrig lyckas på första försöket i de tekniska ämnena.. är väl för att jag är måttligt intresserad, kan jag tänka mig.

Inga kommentarer: