26 maj 2009

Reflektionen är färdigskriven, jag hade avsatt 5 timmar till den, det blev EN timme. Och så har man gått o dratt ut på det.. gnngrrgg..
Nu är det bara designen kvar, den ska dessutom redovisas imorrn bitti så jag får väl lägga på ett kol eller fem..

Men.. det var inte det jag tänkte skriva om..
Jag tänkte skriva om lyckan över att jag går ner i vikt, resan mot ett normalt liv och en normal kropp har börjat.
Yes sir.
På *räknar* 14 dagar har jag avverkat 10 cm i midjan och 3 kg på vågen. Jag har dessutom fått en bättre mage och har färre maganfall än någonsin. På bara två veckor.
Visserligen gjorde jag samma sak förra sommaren, men nu ska det minsann hålla i sig, inte så mycket för att jag bestämt mig, utan för att det bara är så. Jag har inget sötsug och jag äter som jag ska. Ingen hetsätning, ingen svältning och inga kräkningar. Förutom de som kommer av de eventuella maganfallen då.

Åh livet är härligt.

3 kommentarer:

Gabriella sa...

gottish gumman. kämpa på =)

Anonym sa...

Älskar dig och det är härligt att höra!

Anonym sa...

Men du vad härligt!

Jag är så oerhört imponerad av att du fått bort sötsuget med, jag är värsta sockeromanen. *suckar*

Wieee i alla fall! :)

/vixpix