18 maj 2009

Och här sitter jag ännu en gång..
Imorrn har jag muntlig tenta, gissa om jag har pluggat... som fan.

Jag drömde en sjukt obehaglig dröm inatt! Jag var hemma hos mormor o morfar, och morfar skulle köra mig till bussen som jag skulle åka hem med, samtidigt så hade jag ett hotellrum någonstans med fullt av saker. Jag började lasta ur saker ur bilen för bussen skulle gå om 5 minuter, jag var superstressad, det visade sig att jag inte packat ihop alla saker utan de låg huller om buller i baksätet, dessutom hade mormor slängt in massor av grejer "som var bra o ha" som jag alltså skulle ta med mig. Och utöver detta mindre helvete så hade jag massor av grejer på det där hotellrummet, jag sprang fram och tillbaka för att hinna packa ihop allt.. tyvärr hade jag bara en pytteliten resväska och en pappkasse... Jag sprang med datorer, mobiler, kuddar, täcken, filtar, chokladkartonger osv.
M väckte mig när jag höll på att storböla för att jag inte hann packa ihop allt jag måste ha med mig...

Det där är min värsta mardröm på riktigt, så jag är inte förvånad att jag drömde den.

Jag mår dåligt om jag glömmer saker, det är riktigt obehagligt, speciellt om jag åker från en "främmande" plats och hem.. Nu är jag ju relativt ofta hos mormor och morfar och de är absolut inte främmande, men jag klarar det ändå inte, inget får glömmas! Nu står det till exempel en video (om nu inte mormor slängt den i ren protest) hos dom, som jag inte har fått med mig de senaste gångerna, eftersom M vägrar köra 30 mil för en video. ;) Det känns jobbigt.

Jag undrar om det är en kvarleva från när jag bodde hemma, glömde man något någonstans (även på sitt eget rum) så kunde man nästan vara säker på att de kära syster ystrarna lekt sönder det eller tagit det. Det är vi i familjen Kleptomani det.. :P

Inga kommentarer: