24 maj 2009

Läste precis i AB att Carolina Gynning kan tänka sig att flytta från Sverige för att "hon sticker ut lite" och känner sig inte hemma.. typ.. nåt sånt.

En annan person tänker typ: "jag tror jag sticker från byn, jag sticker ut lite och trivs inte såbra här längre, Stockholm blir nog bra eller kanske Malmö, eller Göteborg.".. men är man känd har man väl hela Sverige som lekplats, då är det såklart jobbigt att sticka ut..

Inget ont om Carolina, jag gillar henne.. jag tycker bara det är kul.

Nu är klockan mindre än vad jag är van att lägga mig vid (damn you fyra-dagars-helg) men jag får nog ända gå o lägga mig nu..
Har massor att göra imorrn, för ovanlighetens skull.
Men jag har jobbat lite ikväll också.. faktiskt väldigt lite, men allting räknas. Två steg fram och ett steg bak kör jag på, så ligger jag alltid på plus.

Inga kommentarer: