12 mars 2009

Wohoo, jag gick ut o gick!
Visserligen bara 30 minuter men det var kaaaallt..
Under promenixen så kom jag på att M's kusin, som är PT (personlig tränare) har gett mig i uppdrag att skriva ner vad jag äter och hur jag motionerar under två dagar. Väldans lämpligt att jag ska skriva ner det idag och imorgon. Haha.
Jag har redan tryckt i mig en semla.. men det är enbart för att snart slutar butikerna sälja semlor och jag måste ju äta så många jag kan innan dess, eller hur?

Hon måste se mig som en intressant projekt, väger dubbelt så mycket som de flesta andra, har ingen kondition och äter jättekonstigt. Något att bita i?

De andra i hennes umgängeskrets är sådana som tränar 7 ggr i veckan, har gigantiska muskler, superbra kondition och äter tonfisk i sådana mängder att de börjat utveckla fjäll.

Jag har dessutom fått i uppdrag att utforma en grafisk profil till henne, jag misstänker att den eventuella betalningen kommer vara i träning.. För en gångs skull jobbar jag gärna gratis, utan någon som helst betalning. ;)

Inga kommentarer: