4 mars 2009

Ohmyfrikkingod

Idag har jag lämnat ifrån mig den grafiska manualen som jag har hållt på med det senaste.
Får väl se om jag får det hela.. hade ju varit ett välkommet tillskott till min ekande portfolio.

Fick två erbjudanden på mailen av min grafikerlärare idag, jag tror dock inte jag ska tacka ja till något av dem. Inte för att jag inte vill, jag vill väldigt gärna. Jag har bara inte tid och ork.
Det var en grafisk manual till ett gym, och ett likadant uppdrag har jag redan... om jag vill alltså. Och så var den en folder till något tekniskt projekt.

Nu var jag säkerligen inte först till kvarn, så inte säkert att jag hade fått dom ändå.. men still..

Jag känner att febern börjar smyga på mig.. har mått kasst sen jag kom hem från seminariet.. tror det är stressen som släpper från min kropp, samtidigt som ny stress kommer in.

Vad har jag gett mig in på?
Jag har inte sovit en hel natt sedan den här terminen började i januari.. jag har jobbat som en idiot och det känns som att jag inte hinner något. Dessutom känns det som att det jag gör ändå inte är bra nog, trots att jag lägger ner det mesta av min vakna tid på det...

Nu ska jag ta en ipren och lägga mig och vila... Jag hoppas på att jag mår kanon imorrn, ingen tid att vara sjuk..

Vad är det mössen i Askungen sjunger?

Inga kommentarer: