12 mars 2009

Jag sitter här hemma, har en "ledig" dag..
Ledig i bemärkelsen att jag inte är i skolan, förövrigt har jag massor att göra (men istället tittar jag på en tråkigt program med Rachael Ray och sitter här).
Jag funderar på om jag borde röra på mig, kanske gå en promenad? Det regnar ju faktiskt inte, även om det inte är superbra väder heller.
Eller så kanske jag borde gå ner i källaren o montera min nya tjockis-sadel på cykeln, så kan jag cykla en sväng.

Svåra beslut som tas idag, men för att kunna jobba alls så borde jag nog rensa hjärnan lite, alltså får det bli en promenad. Jag är för lat för att montera sadeln... tänkte M skulle få göra det.. men med tanke på vilken räjser han är så lär jag få vänta ett tag.. Han köpte ju sadeln för två månader sen, så bråttom får man inte ha. Hehe.

Nixpix, på med en keps eller mössa o ett bar byxor..

Baj baj bejby baj baj

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)