9 mars 2009

Bild - Privat

Oh, nu har jag också blivit besatt av Stephenie Meyers Twilight-romaner.
Jag har alltid (sen jag kunde läsa) varit lite lätt besatt av vampyrer och spöken och slukar både böcker, filmer och tv-serie med det innehållet.
Och på bokrean förra veckan så köpte jag den första i serien, Om jag kunde drömma.
Jag började inte på den förrän igår kväll och jag är fast! Förstår inte varför jag skjutit upp läsandet av de här böckerna!
Nu är jag inne på sista kapitlet i första boken och jag avskyr det.. jag vet att jag aldrig kommer läsa om boken, det gör jag sällan, så jag vill inte att den ska ta slut. För att jag ska slippa lida alltför länge så beställde jag de andra tre böckerna för en liten stund sedan.. Det här kommer kosta mig min skolgång i nån vecka, det känner jag på mig, plus ca 400 kr som jag egentligen inte har.. men vad gör man inte för lite hjärnmat?

Nu önskar jag bara att andra säsongen av True Blood kunde börja också, då hade lyckan varit gjord. Men man kan väl inte få allt?

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar att få många kommentarer . det gör mig glad och kul att samtala med andra, så spamma på ;)

och ta dig en tupplur du.
kram

Anonym sa...

Jag önskar att jag hade alla twilight böckerna att se fram emot. Kan säga att jag offrade några nätter och skoldagar när jag läste böckerna också :) Men det är värt det ;)

Anonym sa...

jo...det är gult och från depend..hehe

Anonym sa...

böcker är bland det bästa man kan ägna sin tid åt =)

kram sötis

Anonym sa...

Jag undrar hur många fulla bokkassar jag har burit hem från biblioteket i Skara... som du bara slukade i ett naffs...

kram mamma

SugarPuff sa...

Mamma - Haha, det är nog ett antal TON det.. Numera läser jag inte fullt lika mycket, men det är ju inte mindre än iaf 3 böcker i veckan.. :D