27 mars 2009

Jag har bestämt mig

Jag ska bli blonderad igen.

Min riktiga hårfärg, som jag faktiskt har nu, är guld/röd/brun/blond.. eller cendré kanske det heter. ;)

Mer blond än brun är jag iaf, men nu vill jag se ut som jag gjorde förr, för längesen. Eller nja.. jag vill nog inte vara lika gul i håret.
Helst ska det vara platina, men jag tror jag nöjer mig med att bara ljusa upp det med slingor ett tag.

Spännande va?

Jag har en del att göra..

M kommer iaf jubla, han gillar inte alls att jag hållt på o färga håret brunt o så, han vill att jag ska vara blond.. men men..
Jag blev lite sugen på smultronblond också, typ ljusbrun/röd.. men nja.. i höst kanske.

4 kommentarer:

Anonym sa...

man kanske kan söka på klädforskare på eniro?

hihi

Anonym sa...

haha ja det var inte meningen först att det skulle se ut som det men tyckte det adderade lite komik i bilden =)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

vi har plöjt igenom en massa two and a half menavsnitt, jag har ätit pasta och stefan kött och klyftpotais och så har vi myst i soffan..en skön fredagskväll.
HAr du haft det bra?
kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

kebabrulle...jag vart helt hooked on kebabrulle hela hösten och särskilt i december...men sen fick jag magsjuka i samband med att jag åt en efter jul..nu tvivlar jag på att jag nånsin kommer äta en kebabrulle igen..haha