22 mars 2009

Jag har officiellt dött inombords..
I tisdags fick jag de två sista böckerna i Twilight-serien, den allra sista (fjärde) fick jag i torsdags.
Hela tisdagkväll samt absolut hela onsdagen (förutom en paus för att gå o ta cellprov - mycket mysigt) läste jag. Jag läste ut båda böckerna till kl. 22.00 på onsdagen.
På torsdan hämtade jag ut sista boken som sagt, i fredags var den utläst.

Jag känner mig död.
Jag har visserligen Midnight Sun på datorn.. men jag vill ha mer. Stephenie Meyer om du läser det här, och mot all förmodan kan svenska.. Snääääälla skriv mer! JAG VILL HA MER!

Det är som en dålig förälskelse..

Fy fan för böcker.. jag ska aldrig mer läsa en endaste bok..



----

Nu har jag börjat på mina Arn-böcker som jag köpte för 25.-/st på bokrean.. bara tre kvar nu..
Buhuuu buhuu.. jag vill ha Twilight..


---

Ett helt orationellt inlägg, tillfällig förälskelse, helt okontrollerbart. Dessutom är jag magsjuk.

Inga kommentarer: