26 jan. 2009

Ännu en dag i Puffans liv..
Nästan hela dagen har gått och jag har inte gjort något vettigt alls.

Men jag fick mitt paket från Eyeko idag, två nagellack - ett rött och ett neonrosa.. samt min Eyekocream. Alltid trevligt att få paket.. eller ja.. det är ju mitt VISA-kort som betalar så jag FÅR ju inte.

Sitter förövrigt på min nya dator som jag fick förra veckan, min födelsedagspresent. Så nu kan jag surfa från vilken del av lägenheten jag vill, underbart! Vilken frihet!
Bättre än tamponger ("frihet i en liten ask") om ni kommer ihåg.. haha.

What else? Hmm.. jag har varit oerhört lat med kameran, jag har faktiskt några foton som ligger på minneskortet men de är bara på min söta dator. Jag har ändå varit rättså frisk med smink och fått många paket på posten, men jag är lat, väldigt lat.

Dessutom är jag sjuk, som vanligt. Hela hösten har gått i sjukans tecken och det verkar inte som att våren blir bättre! I lördags bekantade jag mig med den stora porslinskoppen samtidigt som jag försökte dränka mig själv i snor.. eller inte jag.. min kropp! Bah!

Nu ligger mina tjocka katter här bredvid mig och snarkar för fulla muggar, jag kan knappt höra vad jag tänker. Jag _borde_ sätta mig ner och skissa fram lite förslag för den senaste designuppgiften vi fått samt pilla lite med min mindboard.. men ja.. den ska ju inte visas upp förrän 8.15 imorgon bitti, jag har ju hela natten på mig. ;)
Nu ska jag istället sätta mig och pilla lite med illustrator, eller kanske titta på en film.. Sambon jobbar över hela veckan så jag har livet för mig själv.. Jätteskoj.

Puss puss från Puffan

Inga kommentarer: