8 jan. 2009

Ooh!
Jag har hittat en affär som är som gjord för mig!

Pink Princess

Über-pink! *iik*

Jag tror dessutom att Rosa hemmet skulle gilla den här webbsidan!

Det allra bäst är att de skickar till Sverige.
Hmm.. vad jag ska nu köpa på mig för onödigheter..

Ett rosa vinställ, vi dricker ju vin så ofta..*host host*
Det kostar ju faktiskt bara en hundring ungefär..

Eller kanske ett rosa "soffbord" (vad det nu heter på svenska).
130 spänn, som hittat!

Det ultimata vore ju dock den här häftiga granen!
Rosa och vit, kan inte bli snyggare! (Rusta har faktiskt liknande, men de är antingen vita eller rosa, inte både och.)

(och för er som inte vill ha en rosa gran, ett rosa soffbord eller ett rosa vinställ, så har de faktiskt en mängd andra intressanta grejer.. en rosa kitchen-aid står iaf högt på min lista över "vill-ha-NU!"-grejer.)

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Har checkat in den där sidan, du har verkligen rätt i att jag älskar den.. Min sambo skulle dock gå i taket om jag gick lös där ;) Hoppas din helg är grejt