10 jan. 2009



Häromdan damp det ner ett paket i min brevlåda, i den låg det en YSL Volume Effet Faux Cils.
Jag har aldrig testat YSLs mascaror förr och någon gång får väl bli den första. Att den utlovar fejk-fransar trodde jag ju inte så mycket på, vilka mascaror brukar hålla det måtte liksom?

Dan efter så kletade jag på mascaran och redan vid första taget så såg fransarna mycket längre ut, efter några omgångar så hade jag enorma ögonfransar (de är visserligen inte så korta i vanliga fall heller..) och de var både tjocka och långa!
Jag tänkte inte ropa hurra riktigt än, hela dan fick ju gå för de flesta mascaror jag provat har smulat sig och lagt sig under ögonen ju längre dagen lidit.
Men när kvällen kom så såg jag fortfarande nymejkad ut, helt otroligt!

Vi andra testningen kände jag dessutom att mascaran hade en svag parfym-doft, lite läskigt kanske men inget som gjorde mig någon skada. Appliceringen blev lika bra denna gången och jag har nog blivit lite kär.
Det skadar ju inte att förpackningen är i glänsande guldmetall.. aaah.. glitter och glamour i min vardag. Kan det bli bättre?

Betyg: 5/5 - första mascaran någonsin som får det betyget från mig!

Inga kommentarer: