4 feb. 2009

Jag är så imponerad över folk som skriver nya blogginlägg hela tiden, jag skulle kunna säga att jag önskar att jag var likadan.. men då hade jag ljugit. Det är väl relativt lätt att skriva nya blogginlägg, det är bara min egen lathet som begränsar mig, möjligen bristen på fantasi också.

Just nu ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv, skulle haft en föreläsning imorse men när jag vaknade så höll mitt huvud på att sprängas. Så jag sa nej och vände mig om och försökte somna igen. Tyvärr har inte huvudvärken gått över på hela dagen så jag har inte gjort något alls idag.. legat i sängen och glott på Discovery, Animal Planet och datorn.
Spännande program om bläckfiskar, Miami Ink, Little People Big World osv. Man lär ju sig en del iaf, frågan är om jag har någon nytta av det inom den grafiska produktionen... Haha.

Jag har messat M och bett honom shoppa med sig middag hem.. jag har inte ätit på hela dagen och jag är huuungrig! Försökte ställa mig o göra några mackor eller nåt innan men jag trodde jag skulle svimma. Aj aj på mitt lilla huvud.

Nej, dags att titta lite mer på Miami Ink, jag har inte hittat några insomningstabletter liggande här hemma så jag får väl bara göra så lite jag kan så kanske jag somnar.

Ha en bra dag ni andra!

Puss puss från Puffan

1 kommentar:

CrazyNails sa...

Skulle också vilja göra blogg inlägg stup i kvarten men jag vill gärna umgås med min familj ibland också:)