5 feb. 2009

.............................................................................. och DÄR slog jag i botten igen.....

Nere i min depressionsdal igen då, även om den inte är så djup som den en gång har varit.
Jag tänker på mitt liv, det är totalt meningslöst och om jag hade trott på gud så hade jag undrat vad han menade med det här egentligen. Nu tror jag inte på gud så nu undrar jag istället vad jag själv sysslar med. Som det ser ut nu? Inget.

Jag umgås inte med någon, jag gör inget, jag har inte kul, jag avskyr mig själv och jag mår som en påse skridskor.

Jävlar anamma, det är nog vad som skulle behövas. I mitt liv då. Att jag bestämmer mig för något och så slutför jag det. Det hade ju varit trevligt för omväxlings skull. Men vad är det då jag ska göra? Jag har faktiskt ingen aning.

Jag får återkomma med det. Eller har ni lust att ge mig tips?

2 kommentarer:

bokblogg sa...

Synd att du inte bodde kvar här i Göteborg då! Då kunde vi gjort ingenting tillsammans! För jag gör heller ingenting! Går en timmes promenad varje dag, annars är jag knappt utanför lägenheten! Du får absolut säga till nästa gång du är här! Kramar Malin/Nilam!!!

Anonym sa...

Hitta på något med mig då :)