29 okt. 2008

Tänkte visa lite av mitt smink :) Hojta om ni vill ha närbilder på något av det.

Fick hem mina NYX ögonskuggor idag, jag älskar dom! :)



Sen har vi alla min lumiere skuggor, de älskar jag nästan precis lika mkt som NYX. :D



O så har vi Taylor Made Minerals skuggorna som jag fick hem för några dagar sedan!



O så några skuggor som är från Hongkong, de är faktiskt riktigt bra.
Den översta till höger är cerise-rosa, inte röd som det ser ut. Det är bara lila och rosa i den här bilden. Glittret längst ner är ljus, ljusrosa.



Och sist men inte minst en halvkass bild på min ena sminklåda. :) Alltid kan det glädja någon, eller nåt. Haha.



Det var alles för ögonblicket!

Foton: Privat

3 kommentarer:

CrazyNails sa...

Jag är inte alls avundsjuk...inte för fem öre...inte alls avundsjuk...gud så jobbigt det är att skriva när man håller fingrarna i kors;)

Deliana sa...

Men herrejisses kvinna, hur mycket smink har du egentligen? Jag är förbluffad, förundrad och avundsjuk!

Anonym sa...

Shit! Det måste ha kostat :O