29 okt. 2008


Oh, idag hämtade jag ut min nya mobil.
En lila Samsung SHG-U600 Evo.

Nu ska jag bara försöka sätta mig in i hur den fungerar, och det mina vänner är lättare sagt än gjort.
Jag har haft min Nokia 5140i sedan oktober/november 2005 så jag har liksom hur man gör inuti fingrarna.. nu funkar det inte likadant på den nya.. men ja.. hmm.. vi får se om jag lyckas. :)

Söt är den iaf, och det är ju viktigast. ;)

Jag håller på att försöka organisera här hemma, men det går inte så bra. Sambon och jag har lite olika syn på tillvaron. För mig gör det inget att mitt smink är i varenda byrålåda så långt ögat kan nå, eller att hela badrummet håller på att tas över av mina 800 shampoo-flaskor eller att vardagsrummet är fullt av hårsnoddar, hårspray och kläder. Tydligen gör detta sambon något.
Hmppff..
Så nu håller jag på att röja upp, få lite organisering i tillvaron. Synd att mina pengar försvann i samband med mobilköpet. ;) Jag skulle i vilket fall behöva tips på bra förvaring för "tjejgrejer", helst från IKEA eller annat billigt ställe.

Han den där "pekar mot sambon" gillar inte min taktik "släng-ner-allt-i-första-bästa-låda-när-det-kommer-gäster".. så jag får väl försöka skaffa mig något permanent förvaringsställe.

Hmm..

So long!

Inga kommentarer: