15 okt. 2008

Här sitter jag och är glamourös..
Faktum är att jag precis har tagit en välbehövlig dusch, så jag känner mig faktiskt lite glammigare än innan.

Jag har ett så soft liv att jag har varit ledig precis hela dagen, jag har inte gjort något onödigt alls. Vilket resulterar i att jag verkligen inte gör något alls.. det mesta är ju rätt onödigt, eller?

Nu ska jag bara klä på mig en aftonklänning och smacka på lite smink, sen är jag redo för tentaplugg.. eh.. ja.. jag har en tenta om några dagar så det kan ju vara lämpligt att faktiskt plugga till den.

Jag har inget vettigt alls att skriva idag (till skillnad mot de andra dagarna när jag skriver såå mkt vettiga grejer).
Jag fick iaf mina Everyday Minerals grejer idag, smink alltså. Underbart, tror jag ska prova dom nu.

Puss o kjaaaaaaaaam.

Inga kommentarer: