19 okt. 2008

Jag ska på julbord i Köpenhamn den 6 december (syrrans födelsedag!) med sambons jobb och nu har jag lite problem.
VAD SJUTTON SKA JAG HA PÅ MIG?
Jag vill ju ha något juligt och samtidigt snyggt, som dessutom passar en tjockis.

Har ni några förslag?

För att hjälpa er på traven så kan jag ge er en liten beskrivning av mig:
Jag är nästan 170 cm lång, jag har blont hår och blåa ögon. (som synes under det här inlägget).
Jag har varma färger, håret skiftar i guld.
Jag har stora bröst och breda axlar.
Jag har midja, men under den sitter det en mage, tyvärr.
Jag har liten rumpa och dåligt med höfter.
Jag har tjocka vader men supersmala anklar.
Jag har tjocka överarmar men smala handleder och underarmar.
Jag har inte särskilt långa ben, och inte särskilt lång överkropp heller.

Uhmm.. jag ser nog rättså konstig ut.

Det var alles om mig.

2 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Nä, du ser inte alls konstig ut kan jag lova, det är en sak med oss tjejer att vi ser ner på vårat utseende och "förstorar" upp våra skavanker i lupp. Ingen annan skulle beskriva dig på det sättet, det är jag säker på! Jag tycker att du ska hitta dig någon fin klänning som du känner dig bekväm i, kanske i svart eller blå med några roliga/fina detaljer. Det finns ju så mycket olika strumpbyxor i olika färger och mönster nu. Det finns ju till och med snygga som är i Ylle. En snygg kofta till är ju skönt om man är frusen :)

CrazyNails sa...

Jag älskar tunikor