3 juni 2009

Jag hade hoppats att någon var online som jag kunde älta min problem med... men ja.. klockan är halv tre en hmm onsdag? tisdag?

Jag har legat halva natten och funderat fram och tillbaka.. jag tror jag vill plugga något annat, men det är för sent. Ansökan skulle ju varit inne 15:e april? Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag vill inte läsa ämnena, jag vill inte jobba med det yrket.

Vad fan vill jag då?

Jag vet inte det, och jag har ångest som fan. Jag har inget jobb och det har jag också ångest över. Jag har knappt jobbat i hela mitt liv, kommer jag någonsin få ett jobb med mitt tomma cv? Ju längre tiden går desto värre blir det..

Och var för jobb vill jag ha?
Jag älskade att jobba som habiliteringsassistent, mest för min underbara chef - den bästa chefen jag haft, nästan den enda också. Men det var en så kort period.
Jag gillade Bauhaus med, men den perioden var ju en mikrofjärt i rymden..

Vad ska jag ta mig till? Det känns som att alla andra vet och kan och jag vet inget och kan inget!
Det känns som att M väntar på att jag ska ta ett ordentligt beslut och bli vuxen, men det kanske bara är så jag känner? Jag vill vara vuxen men jag vill vara barn.

Kom med svar, jag klarar det inte själv!

Inga kommentarer: