2 juni 2009

Det är varmt, det är svettigt, det är äckligt.

Jag älskar sommaren men gud så jag avskyr temperaturer!
På höstarna och vintrarna fryser jag arslet av mig, jag svettas inte ens om jag tar på mig alla garderobens kläder och lägger fjorton duntäcken över mig! På våren och sommaren så svettas jag så det känns som jag ska rinna bort.. jag sover dåligt för att jag svettas (och det gör jag även på höstarna och vintrarna när det är kallt, sover dåligt alltså) och jag mår apdåligt och har världens huvudvärk.

Aldrig att det kan vara lagom.

Att gå naken hjälper inte, trust me - jag har provat.

Blä blä blää

Å andra sidan älskar jag våren och sommaren, ljuset, blommorna, ljuden, känslorna. Detsamma med hösten och vintern.. aaah.. Sveriges årstider är de bästa, jag skulle aldrig flytta utomlands och lämna det här.

Inga kommentarer: