14 juni 2009

För att jag är uttråkad!

1
. Hur gammal är du om fem år?
28 år, uj uj uj
2. Vem var den sista du träffade? Sambon
3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Fletch 2
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ok", till sambon
7. Vad är dagens planer? Sova, eftersom klockan närmar sig halv elva.. men imorrn blir det till att plugga.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, jag avskyr att prata i telefon (förutom med mamma, typ) sitter i sen jag var barn.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Oj, i april/maj någon gång..
11. Vilken ögonfärg har du? Grå/blå
12. När vaknade du idag? 10:30 tror jag
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag är uppväxt på landet, ja, flera gånger.
14. Vilken är din favoritplats? Västkusten
15. Vilken plats föredrar du minst? Öknar (ingen aning)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en villa härnere i Skåne med 2 barn och M, samt mina katter såklart!
17. Vad skrämde dig som barn? Bråk
18. Vem fick dig att skratta senast? Antagligen M, eller om det var mamma..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men jag har inga ändå just nu.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två stationära och en bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Massor.. jag tror det är runt 8-10 st!
23. Hur många landskap har du bott i? 2, Västergötland och Skåne.. jag tror aldrig jag faktiskt bott i Bohuslän..
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, faktiskt inte
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Allt med kaffesmak :D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara
29. Tycker du om kinamat? Ibland
30. Tycker du om kaffe? Ibland
31. Vad dricker du till frukost? Te eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Höger sida av kroppen och höger sida av sängen, jag är konsekvent. ;)
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Antagligen
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men jag vet en del kändisar med samma födelsedag som mig.
37. Vill du ha barn? Ja, helst igår!
38. Kan du några andra språk än svenska? Jepp, engelska, franska, ryska, spanska och pytte italienska och tyska - det finns en anledning till att jag avskyr matte.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool om jag ska bada, havet om jag ska njuta.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Smink, inredning, smycken och i viss mån kläder
42. Äger du dyra smycken? Ja, men inte så många
43. Vad var ditt senaste köp? Vitamintabletter och balsam :P
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm.. jag? :P Jag har ingen aning
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt enorma ärr på ryggen, en present av mördarläkaren från helvetet
47. Vad har du för ringsignal? Något som låter så lite som möjligt, jag avskyr telefoner som sagt.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp
49. Flirtar du mycket? Haha, nej.. jag är en gammal tant :P
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild vad jag vet om
51. Kan du byta olja på bilen? Om jag måste, men jag gör det inte för jag har ingen bil
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har inget körkort och alltså ingen bil att köra fort med.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hmm.. "den lilla fången" har jag för mig.. läst den igår ju.. haha
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Öh.. nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlelista troligen
59. När var du i kyrkan senast? I höstas när jag var på M's kusins bröllop.
60. Vilka personer utmanar du? Ingen

Inga kommentarer: