6 apr. 2009

Okej att livet är orättvist - men nu får det väl för fan vara nog?

5 kommentarer:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

fasiken vad glad jag blev av din kommentar och din syn på min stil..för det är ju just rockig stil jag faktiskt vill ha men som jag ibland eller ofta känner att jag misslyckats med..haha.

nu fick jag en egoboost deluxe sugarpuff!!

puss o kram!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

sötis =)

Fast de kläder jag bär tror jag passa ganska många olika kroppstyper både upp och ner i kiloantal..
När jag vägde kring åttio hade jag iaf utsvängda jeans..och om jag hade haft mer klädintresse då hade jag nog köpt liknande klänningar..tyvärr gjorde man ju misstaget att ta på sig massa bylsigt i tron o att man dolde saker...istället för att framhäva och markera.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

tycker det behövs mer bitichighet i frågan för dels hatar jag att affärer ens särskiljer "vanliga" storlekar och stora storlekar..som att överviktiga inte redan känner sig uttittade utan behöva gå in på egna avdelningar..och ja så blir modet genast tantigt..varför inte bara sy upp samma plagg som övriga sortimentet och i större storlek och fortsätta hänga 46 o uppåt efter strl 42 och 44?

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

tycker jag definitivt du ska göra babe.
Och självklart kan jag vara mentor =)

Men jag är glad över att jag i denna omgång funnit en finfin t-shirt, ekologisk i bra storlek inför kommande kollektion =)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

hur är det med dig idag sugar puff?