26 nov. 2008

Philippe Apeloige - Bateaux sur l'eau, rivières et canaux

Herb Lubalin - Mother & Child

ÄNTLIGEN!

Äntligen börjar vi med roliga saker!
Vi har en lärare som jag bara älskar, hon älskar nämligen samma saker som jag gör inom det grafiska.
Vi hade föreläsning igår från 15-17 och den tiden är verkligen dryg men hon lyckades göra den underbar, jag ville sitta kvar där i flera timmar till!
Tänk att bara få frossa i Herb Lubalin och Philippe Apeloig och tusen andra!

Jag snackar typografi, layout och annat lika underbart.
Jag har alltid varit fascinerad av typografi som konst.
Hemma har jag iaf 4 olika typografiska tavlor (som jag själv gjort).


Ooh.. frossa. Imorgon har vi typografi igen, från 8-10. Iik. Jag är visserligen sjuk men jag kommer gå, jag tänker krypa dit om det så skulle vara. Det är ju det roligaste jag vet! ÄNTLIGEN kommer lusten att lära tillbaka, att frossa i sånt här.. det kommer att bli mitt jobb!

Bara 2,5 år kvar nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att du är så intresserad av föreläsningarna:) Rätt personer gör verkligen föreläsningar underbara och bra ämnen också då såklart..hehe. Hmmm angående din kommentar, vi har ju ett rum över:P hehehe! Kram

CrazyNails sa...

Härligt roligt det låter! Skönt att du fått lite energi också

Anonym sa...

Åhh man tackar:) Jag trivs i färgen. Dock var jag gråhårig när jag kom hem från frisören, så det blev återbesök, så de fick fixa till det oxh nu är jag nöjd....hehe. kram