3 dec. 2008

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Tänkte väl mest bara meddela att jag lever.

Här hemma har vi haft födelsedagsfirande med både vänner och släkt.
M fyllder 32 år förra veckan nämligen, han ville väl egentligen inte fira den där åldern, men det fick han i alla fall göra.

På lördag ska vi förhoppningvis på julbordet i Köpenhamn, förhoppningsvis säger jag för att M har blivit förkyld. Och när den karl är förkyld... uj uj uj.

Så vi får se som sagt. Tänkte i vilket fall in till shoppingcentret imorgon (har kollat i Malmö men hittar noll) och försöker hitta NÅGOT på tjockisavdelningen.. misstänker att det blir ett tält men finns inget att göra åt saken precis.
Jo, såklart gå ner i vikt, och det håller jag faktiskt på att göra också, tyvärr kan man inte gå ner 50 kg på tre dar. ;)
I wish...

Annars då? Hmm.. det händer inte alltför mycket precis. Har skolan som vanligt, lite glesare mellan föreläsningarna bara. Däremot har jag en hel del inlämningar att ta tag i. Bland annat en som ska in på måndag.

Näe, dags att göra något annat.. inte för att jag vet vad. Var jag än går här hemma hör jag suckar och stön från sambon i soffan.. ;) Bäst att låsa in sig på toa eller nåt. Haha.

3 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Haha ja du, jag vet ju hur det är när en kille är riktigt förkyld ;) Det är ju mer synd om dem, visste du inte det? haha. Låter ju som att skolan flyter på lite bättre nu iaf, skönt! Ha det fint

Anonym sa...

Svar: Javisst kan du använda bild...hehe. Ja visst är lilla Bollen söt. Hon är dock 2 år nu:P Kram

CrazyNails sa...

Hallo...hur har du det på toa?;)