31 aug. 2008


Jag borde verkligen uppdatera här oftare.
Ibland är det kanske till och med folk som läser. ;)

Jag har sån lust att shoppa, men csn har inte behagat låna mig några pengar riktigt ännu.
Jag behöver väl kanske inte precis något, inget alls egentligen..
Fast ett par skor hade varit trevligt, och kanske ett par byxor, och nya block och pennor till skolan, en ny lampa till hallen och en till vardagsrummet, en ny väska (som om jag egentligen behöver nya väskor..erhmm.). Ooops, det var tydligen en del där. ;)

Snart börjar verkligheten, imorgon åker jag till högskolan och jag känner mig inte alls vuxen eller studentig. Jag har ändå gjort saker innan högskolan och efter studenten från gymnasiet, men det är ändå läskigt. Jag är en liten fegis. ;)

Nu ska jag leta upp något kul att blogga om. Jag har liksom inget att säga.
(vi var på middag igår, men ja.. hur kul är det att läsa om)

Puss

Inga kommentarer: