21 aug. 2008

Gosh, nu har jag varit sur och grinig hur länge som helst!
Idag har jag huvudvärk och är sååå sur. Vet inte vad det är med mig, jag vet inte hur jag ska lindra det alls.
Dessutom svettas jag som om jag kommit i klimakteriet - lagom kul!

Var iväg på en secondhand-butik jag gillar, kom dit o så var det STÄNGT! Gissa vems humör som blev ännu värre. ;) Jag hade sett framemot den jädra butiken hela morgonen. Gaaaawwd.
Fick iaf in en sväng på loppisen här i byn, inte för att fanns något trevligt där...

Men å andra sidan kom brevbäraren med ett stoooort paket (och 2 små) som jag öppnade vid lunchtid. Massa spännande grejer :D
Brevbäraren är väl lagom trött på att bära paket hem till mig, men men..
Jag har nämligen upptäckt att UK Ebay är en väldigt bra sida att shoppa på. :)

Annars då, ja.. här händer väl inte så mkt precis. Igår var M's syrra här o käkade pizza och innan dess städade vi som idioter. Lite presentabelt måste det ju vara här hemma. Blev riktigt fint och jag har njutit i två dagar nu. Haha.
Imorse ringde svärmor o undrade varför inte vi tackat ja till bröllopet (vilket vi har) och det måste vi göra _genast_ för det var ju igår som sista dagen att svara var. M förklarade att vi faktiskt tackat ja för ett tag sen.. hmm.. nåt tjall på linjen där. Iaf.. han är snart 32 år, jag tror han klarar att tacka ja till en inbjudan själv.
Men hon är go ändå.

Ursäkta om inlägget är rörigt, jag har så himla ont i huvudet.
Off to bed tror jag!

Inga kommentarer: