19 sep. 2008


Jahadu, då har man varit sjuk precis hela veckan då.
Inte så kul med tanke på hur mkt jag har att göra i skolan, känns som jag halkar efter något enormt.

Men men.. man kan ju inte hjälpa när sjukdomarna smyger på en. Haha.

Imorgon är det fruktade bröllopet, i söndags var jag och M ute och shoppade.
Den mannen stod i ett omklädningrum i flera timmar! (kändes det som iaf) han som alltid hoppar in och ut hur snabbt som helst. Det tog mig ungefär 15 min att hitta något att ha på mig, är man en tjockis så har man inte så stort utbud.
Medan herrn i huset provade kostymer (för den gamla var lite väl trång, även om spinkisen knappt gått upp något i vikt - han väger 69 kg ;) ) och provade skjortor på löpande band. Oj oj. Något sådant har jag aldrig sett under de 5½ år vi varit tillsammans.
Men det var intressant.
Vi kom hem några tusen fattigare iaf, för de pengarna behövs ju ingen annanstans... *mutter*

Det blir ett rörigt inlägg idag. Jag har fortfarande lite feber o så ska jag springa ner till tvättstugan och tvätta skjortan och min blus. Och ev mina byxor - har inte kollat om det behövs än.

Grattis till min lille tuss som fyller 7 år idag förresten! Jag firar med en bild på honom tror jag. Ikväll ska han få katt-tårta och en födelsedagspresent! (det toppar nog dock inte Fröken T's present förra året, då fick hon en hel klösmöbel)

Puss på er!

3 kommentarer:

Pixi sa...

Tack för titten o krya på dej o pussa tussen Grattis från mej ! =)

Rosa Hemmet sa...

Krya på dig tjejen och hoppas att bröllopet var trevligt och inte allt för stelt! :)

CrazyNails sa...

Krya på dig!
Otroligt söt kisse, grattis från mig:)