29 juni 2008


Varför har jag missat att skriva att vi har flyttat?

Det har vi i alla fall, den 20 mars flyttade vi till en nyrenoverad 3:a på 80 kvm ca 300 meter från den gamla lägenheten, det var en 2:a på 49 kvm.

Jag älskar min nya lägenhet, den är underbar eftersom jag fick välja alla tapeter och färger helt själv. Inte ens M blandade sig i särskilt mycket *otroligt*.

Sen har jag faktiskt glömt att berätta att vi har en till katt också. En "liten" (han väger faktiskt bara 3,5 kg medan vår hona väger 5 kg) helig birma hane på 6 år, han fyller 7 år i september.
Katterna älskar väl inte varandra, men de tar inte livet av varandra heller...
Vi fick hem honom den 9:e april och nu den 12:e juni (tror jag) skrev vi på alla papper.. de ville ju vara säkra på att han mår bra hos oss, vilket jag hoppas att han gör.

Lille tussen :)

Inga kommentarer: